Vi räknar ner...

Idag är det 9 dagar kvar till bf och 23 dagar kvar till 42+0! Men min mig, min Petter och min Julia tror att det kommer nu innan helgen. Eller Julia tror imorgon, fredag den 13 och Petter och mamma tror vi kommer åka in innan veckan är slut. Jag tror dock vi får vänta jag.. Nästa vecka ska jag till bm och få hinnsvepning, på onsdagen tror jag det är. Hoppas verkligen den fungerar!!! Då är jag 39 fulla veckor och 4 dagar långt gången. Det blir ju lagom om hon kommer så inom tre dagar efter det haha. Önsketänkande.. 



Kommentarer
Leah / hael

Hoppas du får träffa din älskade unge snart :D

2013-09-14 @ 07:51:58
URL: http://hael.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0