Söndagstrött

Idag är en trött dag, vaknade halv åtta av en bebis som gnydde. Väckte Petter så han fick byta blöja, mellan det att han tagit av henne blöjan och det att han satte på den nya bajsade hon fyra gånger haha. Men det märkte jag ju inte av för jag somnade om. Sen stack han ut på en powerwalk och jag och Lykke halvsov lite. När Petter kom hem igen gjorde han frukost men jag somnade om så då tog han Lykke och jag fick sova. Nu, ett par timmar senare, ligger jag och Lykke i soffan och Petter är nere i gymrummet och lägger in en matta. Jag är fortfarande dödstrött, och sjuuuukt sugen på kladdkaka med grädde och cocacola! 

Nu ska jag såsa i soffan med Lykke tills em då Julia kommer och hälsar på! 





Puss och kram  


Kommentarer
Lisabeth

Men snygg! Helt sjukt hur fort magen försvinner :)

Svar: Ja du ser, du har inget att oroa dig för :)
Annelie

2013-10-06 @ 12:30:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0