Mot Gbg

Nu är vi på väg, mot syster och Gbg!! Det tar ju sin lilla tid, men det går ändå fort på något sätt ä. Vi har ungefär 2,5 h kvar nu. 

Det går så bra med Lykke-Lii, vi mellanlandade på en liten vägkrog där vi åt lunch och bytte blöja. Vi bytte blöja innan vi åt lunch, när vi ätit klart så satt hon hos morfar och då bajsade hon såklart. Jag tog henne för att byta, och heeeeela byxbenet för fyllt med bajs haha. Present från lisen! 

Men nu är vi ute på vägen igen som sagt, och inte så långt kvar ändå. Självklart lyssnar på vi musikhjälpen också, det är så mysigt! 

Puss! 





Kommentarer
Anonym

Hej! Vart har du tagit vägen? Följde dig förut på instagram men hittar inte dig nu. Ska du inte ta upp bloggen igen?

Svar: Hej! Jag känner att jag inte har så mycket att skriva om ;) jag finns dock kvar på instagram, enpangbrud heter jag nu för tiden!
Annelie

2014-04-17 @ 08:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0