Man kan kalla det för träning

Tror jag i alla fall. Skämt och sido (löjligt uttryck men det passar ju så bra ibland). Jag har hittat en hiskeligt bra app, har är så länge bara laddat hem gratisversionen, för att testa om det var något för mig. Och det var det! Seven heter den, och den "coachar" en genom att visa vilka övningar man ska göra, så får man tecken när man ska börja sen gör man övningen i 30 sekunder, vila ett par och sen ny övning. Den börjar med ett program på 7.50 minuter (12 övningar om jag inte minns fel) moch sen ökar det. Jag har inte utforskat den till 100 procent ännu, men kommer troligen ladda hem den som kostar. Det program jag gjorde idag var ett helkroppsprogram, i den versionen som kostar så är det olika program för bara ben/rumpa, bara bål, bara armar osv. 

Den kan jag rekommendera. Jag "värmde upp" med en 30 minuters promenad i det underbara vädret också. 

Och imorgon får jag hem nya motionscykeln. Woop!! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0