Oktober har kommit till oss

Jag trodde att denna månad skulle bli Lykkes månad, hade ställt in mig på det. Nu är hon redan här, 8 dagar gammal dessutom. Min fantastiska lilla tjej kom i helt perfekt tid. 

Vi inviger oktober med att ta första turen till stan. Mamman behöver lite nya kläder som passar nya kroppen. Höfter och rumpa är ju betydligt större nu. Och mina tunikor och toppar är inte särskilt amningsvänliga. Så vi åker till grönby med pappa, moster och Scott. Lite pirrig över hur det ska gå. Hon vill ju helst äta hela tiden och när hon inte äter så bajsar hon. 

Men ska väl gå bra :) 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0