Toppar och dalar

Livet pendlar ju, det gör väl de flestas liv? Här går det upp och ner, höger och vänster, ja till och med ut och in ibland! 

I det precisa nuläget så skulle jag säga att mitt liv är på en topp. Min lilla Lykke-Lii ger mig så otroligt mycket lycka och energi, varje gång det dalar så muntrar min kära Pettson upp mig. Det finns alltid saker som kan dra ner en, vissa dagar låter man sig slås ner av skiten, vissa är man stark nog att stå stadigt. Idag är en stadig dag. Det bådar gott inför kommande vecka. 

En vecka av förberedelser. Det som står på schemat är slutförande av julklappshandling, införskaffa julgran, klä julgran och packa inför göteborgresan. Utöver det tänkte jag även hinna med att storstäda och umgås med vänner. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0