21 september 2013

Dagen vi väntat på sååååå länge har passerat, utan att leverera. Nu väntar 14 långa dagar av övertid. Jag är fortfarande på rätt gott humör och set känns ok. Men ibland kommer känslan av uppgivenhet, hinner alltid slå ihjäl den. Hoppas bara jag orkar hålla modet uppe nu hela tiden! 

Med 14 dagar kvar till utgångsdatum verkar bebisarna här i världen öka med 200%, dom är överallt! Jag vill ha ut vår fisalisa! 

Kom igen nu Annelie, håll humöret uppe!! 14 dagar är ingenting! 

Tackar gudarna och allt annat för att jag har en sån fin man vid min sida! 


Kommentarer
Kim Engström

Du har ingen aning om ifall hon kommer imorgon eller om 14 dagar, försök tänka att varje dag är en dag närmare bebisen :) Jag försöker tänka att det är nu det blir spännande, nu är vi på slutspurten :D (fråga mig igen om en vecka om jag känner likadant dock...)

Svar: Nä precis, pendlar från att tycka det är lugnt till att vara less. Men än så länge så väger lugnet tyngst, hoppas att det håller i sig. Två veckor av ens liv är ju inte mycket! Haha vi får peppa varandra om desperationen kommer ;)
Annelie

2013-09-21 @ 22:00:20
URL: http://imapoet.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0