Att göra

Gå ner i vikt
  -börja träna
  -börja äta nyttigt
  -sluta dricka läsk varje dag
Börja spara pengar
  -sluta shoppa kläder (har ett 
    köpbegär)
  -sälja av/ge bort allt jag inte använder
Hålla ordning 
  -dammsuga minst en gång i veckan
  -DAMMA HYLLOR OCH MÖBLER!
  -vika/hänga in kläder i garderoben, inte        
   lägga dom på golvet/i sängen/i 
   soffan/på en stol/i fåtöljen...
Komma på vad jag vill jobba med
Utbilda mig

Summa summarum; BLI VUXEN

kommentarer: ja vi dammsuger typ en gång i månaden och dammar ännu mer sällan, inte så bra då jag är dammallergiker.

Tips på hur jag ska uppfylla mina mål mottages gärna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0