Torsdag 5 september 2013 - vecka 37+5

Idag har jag haft en otroligt dålig dag! Vaknade sju imorse som vanligt, och kunde ju som vanligt inte somna om.. Drack kaffe med Petter innan han gick till jobbet, än så länge var inte dagen såååå usel. Men framåt niotiden så började allt! Jag var trött men kunde inte sova, jag var hungrig men hade ätit. Jag satt bara och tänkte på att jag ville föda. Jag blev heeelt tokig! Gick och hyrde filmer och köpte massa gott för att försöka tänka på annat, mellan halv elva och halv ett låg jag och grät i stort sett utan uppehåll. Till slut somnade jag och sov drygt 90 minuter. Efter det mådde jag lite bättre, åt lunch och lyssnade på radio. 17.10 kom Petter hem och ingen av oss var på särskilt bra humör, men nu är vi båda rätt så muntra! Imorgon är de är det fredag, Petter slutar halv fyra och vi ska på bio så imorgon blir en mycket bättre dag! Sen är det ju helg och helg är alltid bra, för då är Petter med mig hela tiden. På lördag ska han lära mig att baks bullar!! Möms!

Gårdagens bm-besök 37+4:
Sf-mått 35
Hb 118
Blodtryck 120/65
Blodsockret 5.7
72kg tung
fosterljud 130-135

Nästa gång ska jag få en hinnsvepning, men förhoppningsvis blir det ingen nästa gång!!




För övrigt kan jag tala om att det idag var 2 år sen jag och Petter träffades för första gången!! <3

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0