7 dagar

Eller om man har "otur" så blir det 21. Men mer än så blir det inte. 

Idag är det premiär för vecka 40 alltså 39+0, så idag är det en vecka till bf. Jag tror att hon kommer komma någon gång mellan 39+5 - 40+2! Dock är det lite jobbigt att känna så för jag måste ju räkna med att gå över, därför är min officiella gissning 30/9, vilket blir typ 41+2 tror jag. 5 oktober är ju som sagt utgångsdatum men det vore väl fan riktig otur om jag ska behöva bli igångsatt! 

Har inte fått sova i princip något alls inatt, somnade runt halv två men sen har jag inte sovit ordentligt. Haft så fruktansvärt ont av foglossningen så varje gång jag rört mig har jag vaknat och då vart tvungen att kravla mig ur sängen för att kissa. Sen vaknade jag ordentligt halv sex och var hungrig. Ska lägga mig snart igen och vila lite.. Men vill ju umgås med Petter nu när han är ledig!!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0