200913 - Dan före dopparedan

Idag är det dagen för bf. När jag säger det högt så känns det knas. För hon där inne är ju inte alls redo att komma ut! Dock så har jag ett annat bf-datum enligt mina uträkningar, och det är den 24e alltså på tisdag. Men tror att hon kommer vänta till oktober ändå. Något säger mig att det blir igångsättning. Men det vore ju drygt tycker jag, med tanke på hur fruktansvärt utdraget det kan bli med pinvärkar och sånt. Men hon får gärna komma före den 28e då vi ska till farfar på 80årskalas, men gör hon inte det hoppas jag på 3oktober, det känns som ett bra datum 131003 är ju gött att säga haha. 

Lite onödigt babbel från mig där, men det är väl det bloggen är till för? 
Puss! 


Kommentarer
Leah / hael

Hoppas lilla Lykke kommer snart, jag vill se bilder på henne :D :D

Svar: Ja jag är så nyfiken hihi
Annelie

2013-09-20 @ 15:56:36
URL: http://hael.blogg.se/
Joanna - mina två hjärtan

Hoppas hon kommer innan kalaset :) vore ju så mysigt, att få ha med en nyfödd :)

Svar: Eller hur! Vill så himla gärna att hon kommit och att jag orkar åka dit då! Vore så roligt för farfar också :))
Annelie

2013-09-21 @ 21:31:01
URL: http://mittunderverk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0