Vilken dag!

I och med att jag och p kollade Wallander igår kom vi inte i säng förrän halv tolv, det var något för sent för min del.. Dagen har vart lång och tung! Kroppen känns som en påse skit och huvudet värker. Ikväll blir det sängen tidigt för min del! Dock fick jag, som alltid, mycket energin när jag var med rene och Linda efter skolan. Vi åt lunch, fikade och gick lite i affärer.

Nu grejas det med middag, jag satte igång pastavatten och p ordnar resten. Skulle aldrig klara dessa nio månader utan honom!



Kommentarer
Anonym

....och inte p utan Dig heller Annelie! !!

2013-05-27 @ 20:59:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0