Vart tog solen vägen?

Usch vilket tråkigt väder det blev! Jag som trodde gårdagens väder skulle fortsätta, men varmt och gött (även om varmt är väldigt varm nu för tiden haha). Jag har jobbat ett par timmar, det va mys förutom sista halvtimmen då tröttheten slog till. Efter det tog jag en lååång em-fika med Matilda och gick hem lagom till när Petter slutade. Ikväll har vi bara degat. Båda två är så trötta så vi knappt orkar prata. Kan ju bero på att vi somnade mitt i natten..

Imorgon är det första träffen med föräldrargruppen, jag börjar bli nervös hihi!



Kommentarer
Rebbe

Lycka till!! Du kommer höra succé! :-D

2013-05-22 @ 11:44:40
Linda

Räcker me att du lägger ut en magbild i månaden tror jag :D

Svar: Räcker för vadå?
Annelie

2013-05-24 @ 15:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0