Våra drömmar om dig är många <3

Har tagit en liten paus från filmtittandet för att sola lite på balkongen. Underbara väder! Jag och Petter tittar på "jagten" eller "the hunt" och den är så himla jobbig att se! Om en man som blir falskt anklaga för övergrepp mot barn.. Usch och fy!!

Utöver det hemska så har vi hade en hemskt bra helg höhö... Vi har storstädat lägenheten och gjort om och planerat om lite för att se så att det sen får plats en spjälsäng och lite så.. Ut i fall det är så att vi bor kvar här i september. Dock så håller vi våra tummar för en annan bostad just nu, mer än så säger jag inte..

I fredags var vi och hälsade på mor och far, och det var också Emelie och Scott så fick vi träffa dom lite och äta gott. Det var mysigt att träffa dom, händer ju inte särskilt ofta.

Idag är det också drygt en månad kvar till sommarlov. 4 juni får jag sommarlov och det ska bli så fruktansvärt skönt att slippa alla böcker, hemtentor, examinationer och salstentor!! Det är fik hemskt tråkigt att detta är sista veckorna tillsammans med alla kära vänner jag fått under det här året! Hoppas att jag får behålla så många som är möjligt även efter det här året.

Som vissa kanske sett, som följer mig på instagram eller är vän med mig på fb så har vi bestämt ett litet namn för jäntan i magen(om det nu stämmer). Det finns ju många olika åsikter om man kan bestämma namnet innan man sett barnet och allt sånt. Men vi båda känner att det är vår lilla lycka som ligger där inne och gottar sig därför kunde vi inte tänka oss ett mer passande namn än Lykke.
Så nu längtar vi så galet mycket efter att få se vår lilla flicka, vi längtar så mycket efter att få lära känna henne och att få se hur hon ser ut. Vi gissar på en lockig ljusbrunhårig liten jänta, med min näsa men petters ögon.



Kommentarer
Fridisen

Tror att hela världen längtar efter eran bebis nu, känns som att du varit gravid i flera år! :O

Svar: Hihi ja känns så förr oss med!! Men det är i alla fall nedförsbacke nu :)
Annelie

2013-05-06 @ 17:13:57
Fridisen

Ja skönt det iaf, försök tänka på annat oxå även om det är svårt, för annars kommer du bli tokig sista veckorna!

2013-05-11 @ 08:30:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0