Stackars liten

Söndag och en sjuk sambo. Vaknade inatt av att Petter gick upp, han drack mjölk oh vatten, åt smörgåsar och grejade. Gick till slut upp vid fyratiden. Jag vaknade runt åtta och då låg han i soffan alldeles varm. Lilla hjärtat mitt :( han mår dock bättre nu och jag hoppas att han ska orka gå ut en sväng i det fina vädret. Jag är själv väldigt trött igår i och med att jag nästan tittade klart på Eurovision igår.. Men bara nästan.. Höll mig uppe till halv tolv men sen gick det bara inte längre. Dödstrött tjej! Så idag är jag inte så pigg, är ju van att sova 22-08 typ. Så idag satsar vi på lugna aktiviteter, lite tvätt och lite plock här hemma.

Btw så hörde jag att Danmark vann igår, det var ju tråkigt att en så mjäkig låt skulle vinna.
Längtar till ikväll och hockeyn!!!

Min livmoder har börjat träna ordentligt nu också, hade ingen aning om att man fik sammandragningar så här lite på måfå så här tidigt. Allt med att vara gravid är så häftigt och det slår mig hur mycket det är som man inte visste innan graviditeten om att vara gravid. Jag får många frågor, såna frågor som jag själv skulle ställt förut som visar på att jag inte var ensam om att ha så dålig koll på graviditeter.

Vi räknar ner dagarna till flytten 1 juli, vi har börjat planera barnrummet och hur vi ska möblera övriga lägenheten. Det kommer bli sååå bra!! Köpte även en spegel häromdagen som jag är så nöjd med, ska sitta över soffan i vardagsrummet.

Hoppas ni får en go söndag!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0