Full rulle idag

Fullt ös idag! Startade imorse med ett härligt och roligt jobbpass på stugan. Jobbade till efter lunch då jag vaggade hem, fräschade till mig lite snabbt, tog på mig lite finare kläder, drog upp gröt/äppelmos/dregel-fyllda håret i en tofs och sen bar det iväg mot Gimo och föräldrarträff. Det var vi och två andra gravida par varav ett par som väntar tvillingar. Vi fick lära känna varandra lite, prata om förväntningar med träffarna. Hur graviditeten var och hur det kommer bli sen. Väldigt allmänt och mycket öppet om vad vi pratade om, huvudsaken var nog att vi lärde känna varandra lite. Sen fick killarna göra en avslappningsgrej på oss tjejer och sen tvärtom. Det var roligt och trevligt.

Imorgon var tanken att vi skulle träffas med gruppen men dom som satt idag tyckte att dom kommit så långt att vi inte behöver ses imorgon, vilken betyder att jag är leeeeeeedig imorgon. Känns skönt! Så ska åka in till stan och träffs Rebbe lite, fika och ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0