En liten lördag och en tumme för Dortmund!

Nu känns det skönt att varva ner framför fotbollen med chips, godis och champis! Har haft en lång och rolig dag, var på klädvisning hos Linnea, fick träffa söta Wilma, hon är ju helt bedårande! Va ju himla kul att titta på alla dom fina kläderna men det bästa var ändå att träffa din söta tjejerna som var där! Efter det så åkte jag hemåt med mina nya skor som jag hämtat hos mamma och pappa plus en gipssats till sen när det är dags att göra en gipsmage! När jag kom hem så rev ja ur alla sängkläder, sprang ner med tvätten, städade letalt i lägenheten, la ut några annonser på tradera och lite annat smått och gott. Nu har jag som sagt satt mig för att varva ner i soffan, efter avnjutit en god middag med hjärtat.

Och nu börjar matchen snart!!
Och vi håller såklart på Dortmund!

Ps. Fick present av Petter idag, den fina jackan jag har på bilden. Vad har jag gjort för att förtjäna denna man?



Kommentarer
Rebbe

Själv har man ätit billyspizza i sängen framför datan! Avis? Jo men tack o god natt!

2013-05-25 @ 21:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0