18 maj - loppis, sol, grill och hockey

Vilken härlig dag, startade den tidigt imorse med att att pussa mitt hjärta hejdå, sen somnade jag om en stund. Klev upp kring halv nio tiden och tog bussen på östhammar tio i tio. Mamma plockade upp mig vid bussen så åkte vi vidare till norrskedika där det var första bakluckan för i år. Och gissa om jag hittade saker?! Johodu tack du, strumpor, tröjor, byxor, bodies, en liten liten mössa, strumpbyxor och en liten söt jacka/parkas.plus att jag faktistk fyndade en liten klänning till mig själv, kändes perfekt för den här sommaren verkar ju inte bli särskilt kall direkt...
Efter bakluckan handlade vi till middagen lite snabbt och åkte sen hem och satte oss i solen, kan vara så att jag fått lite färg idag faktiskt, och det behöver min nya paddkropp! Vi satt i solen in i sista sekund innan hockeyn började, men 14.59 satt vi bänkade i soffan framför succen!! Längtar så till imorgon och finalen! Efter hockeyn grillade vi och så åt vi sååå gott grillat. Det var min riktiga grillpremiär det här året!
Nu är jag hemma i Alunda igen och kikar på eurovision.
 
Ha en goooo fortsatt helg allesammans <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0