140 dagar kvar

Hej gulleläsarna mina! 
Sorry för att mina uppdateringar, eller mina ickeuppdateringar kanske man får säga. Min mobilapp gör lite som den vill och funkar bara var och varannan dag. 
 
Torsdag idag och det är exakt halva tiden passerad idag, 50% av graviditeten har gått och så har vi lika mycket kvar innan lilla bebis är redo för att titta ut.
Igår var det 1 maj och ledigt, så då tog jag och petter oss in till gränby en sväng. Slötittade lite i affärer, lunchade och tog en kaffe i solen. Den gassade på så härligt om man satt mot väggen på uteserveringen utanför gränby. Jag fick även med mig lite små paltor hem, precis som petter. Jag köpte ett par riktigt sköna byxor, ett linne för 30kr och så köpte vi en söt body till bebis. 
 
Idag är det lite skola som gäller. Har en halvtimme schemalagd tid men ska in till Uppsala för att träffa Rebbe först, var ju typ mer än en vecka sen!! Inte okej. 
 
Inatt drömde jag förresten att bebisen hade kommit, dock så hade jag inte ett jävla skit förberett, det var bara jag och en bebis, jag skulle dessutom åka bil men fick ha bebisen liggandes i knäet för jag visste inte hur jag skulle göra, jag hade ingen vagn, inga kläder förutom det hon hade på sig, petter verkade inte finnas... KAOS! Tur att det är en bra bit kvar och att jag har koll (tror jag) på vad jag ska ha till september haha.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0