1 av 2 ångestframkallande problem borta!

Saker och ting är på väg att lösa sig oh det känns så skönt i hjärtat. Dock får ni vänta lite med att hur det löst sig men det handlar om vårt boendeproblem. Vi har fått ett erbjudande om en lägenhet som passar oss som handen i handsken, men ännu är inget spikat så därför vill jag ligga lite lågt med för mycket info.

Annars rullar det på, jag har jobbat idag. Det är alltid kul och nu för tiden alltid tungt. Det är inte värst under tiden jag jobbar men så fort jag kommer hem så känner jag hur ont det gör i rygg och foglossningen känns rätt så rejält. Men planerar ju att jobba fram till augusti så det är dumt att klaga redan nu! Imorgon är det mysdag då Petter förstås är ledig så vi ska umgås och ha det gött, kanske en liten tripp till Uppsala.

I helgen åker vi till Petters familj, han ska bygga och greja. Jag ska umgås och ta det lugnt!

Hittat så fina spjälskydd men kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag vill köpa.. Kommentera gärna vilken ni tycker!



Kommentarer
Karin

Åh vad fina spjälskydd! Var har du hittat dem? Svårt o säga vilken som var finast... :) skönt när orosmoment löser sig!!

Svar: Ja visst va dom, jag tyckte det var så mysigt med två figurer där som tittar så lilla bebben mår bra när hon sover ;) Den med laban och labolina: http://www.jollyroom.se/produkter/barnrummet/baddtextiler-1/spjalskydd/ratt-start-spjalskydd-laban-vit.html

och den med mumin: http://www.barnvagn.se/barn-Spj%E4lskydd_med_Mumin_f%F6r_spj%E4ls%E4ng-355.html hoppas länkarna fungerar! Ja det är verkligen skönt, man har ju mycket att tänka på ändå när man väntar en liten :)
Annelie

2013-05-08 @ 22:04:47
URL: http://nupur.blogg.se
Sofia

Åh söta! Jag tycker mumin jag :D

Svar: Ja jag gillar också den mest för att figurerna var finare, men egentligen gillar jag laban bättre. alltså om man tänker i allmänhet. Jättejobbigt med beslutsångest haha. tur att det är långt kvar!
Annelie

2013-05-08 @ 22:14:00
URL: http://Inittowinit.devote.se
Therés

Åh sån underbar gosmage!! Nästan så man blir sugen på en till ;) Hähä! Närå, men ibland saknar man kaggen faktiskt! Vart exakt bor du förresten? :)

Jag tkr du ska satsa på Mumin.... hihi, moomin is the best! Är själv svag för det och har x antal bodys osv med honom på <3

2013-05-11 @ 22:28:43
URL: http://thereshanning.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0