WIIHOOOOOO!!!

Lyckliga gatan här! Har vart borta hela dagen så nu när jag kom hem tänkte jag att jag för skojs skull ska kolla om dom beslutat om min mammapeng, men tänkte varför skulle dom gjort den nu när dom inte gjort det alla andra tusen dagar jag kollat, men joooohodå! Det var klart och jag får inte lägsta! Jag får baserat på min månadslön jag hade på förskolan förra året!! WIIHOOOOO!!!!

Och imorgon är en händelserik dag, förutom att det är MIDSOMMAR så går jag in i vecka 28 som också innebär att jag går in i sista delen av graviditeten och har 3 månader till bf!! UNDERBART!

Nu ska jag sova så jag är pigg och glad imorgon på midsommarafton hos Anders och Maria! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0