Paddigt var det här!

Usch! För första gången på 28 veckor känner jag ångest, den är inte av någon egentlig betydelse.. Men ändå. Jag kan inte ha några kläder, jag känner mig fet och ful i allt, det enda som är fint ä magen, jag har bristningar över hela benen och jag vill helst bara ligga inne i soffan i mina mjukiskläder! Men jag vet ju att det knappast gör saken bättre, snarare sämre. Men även om jag vissa stunder känner lust och ork för att ta mig ut på en promenad eller så så stoppar kroppen mig, jag klarar inte att gå längre än till Ica utan att få ont. Bara tanken att ta mig ut på en ordentligt promenad får min rygg att knaka..
Det är ett ilandsproblem, jag vet! Men jag är bara så utleds på att känna mig som en padda!!

PUSS!



Kommentarer
Sandra

Fin mage du har :)
Är själv gravid i v 25 + 2 och är sjukskriven pga sammandragningar, de känns väldigt obehagliga men så länge som de inte gör ont och det gör ont ner mot ljumskar o underliv ska det inte vara nån fara. Hur ofta har du sammandragningar? Idag har det varit ganska frekvent. Skulle bli mer nervös om jag inte kände bebis

Svar: Tack! Ja då är vi inte långt ifrån varandra :) Ja du med, usch det är inte roligt att vara sjukskriven för det, jag är ju sjukskriven för det plus rygg och fogar. Allt går i snigelfart och stressar jag så går det åt skogen... På morgonen och på kvällen är dom tätare än mitt på dagen, vet inte varför. men dom kommer allt mellan 3 minuter till 20 minuters mellanrum. aa jag skulle bli mer nervös om dom kändes så mycket så jag kände att det var outhärdligt. har ju vart på koll så vet att det är ganska lugnt. ska in tillbaka på en koll om några veckor igen och kolla så det fortfarande ser bra ut :)
Annelie

2013-06-25 @ 19:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0