Om jag ska bry mig om va alla människor säger så slutar jag vara någon. Jag visar istället stolt upp den jag är med både bra och dåliga sidor, så får ni alla tycka vad ni vill.

Idag är det äckligt varmt, riktigt åskväder. Känns som att man är utomlands typ. Det är lite tyngre att andas nu så tio steg gör mig riktigt andfådd i denna värme. Men jag är väldigt glad att det är så fint väder, regn och rusk har man ju fått nog av!

Idag har jag och Petter vart på Gränby och haft det trevligt, vi åkte in vid lunchtid för vi tänkte att vi kunde äta lite lunch där. Jag och en supergod pastarätt med champinjonsås och oxfilé, MUMS! Visst blev det en lite skvätt shopping med. Men som en vacker gravid tjej sa idag, det gäller att passa på nu innan bebisen kommer.

Nu är vi hemma igen och det är väl dags för att göra lite middag, jag försöker lära in vad jag ska sägs imorgon. Imorgon som är stora redovisningsdagen och sista dagen innan sommarlovet, för dom flesta. Jag får köra på lite till då jag har omtenta på fredag. Men imorgon är det 8-17 som gäller, efter det kommer jag vara en död men lycklig tjej. Må bara redovisningen gå vägen!

Puss på er alla <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0