Närmar mig

Det blev en monsterdag igår, den bröt långsamt ner mig så när jag kom hem vid sjutiden så var jag ett vrak. Dels var det redovisning hela förmiddagen och efter lunch skulle alla opponeringar redovisas. Efter skolans slut runt fyratiden så skulle jag hitta till af i Uppsala, som jag trodde låg centralt, men icke. Tog mig väl en halvtimme att gå dit, dels för att jag inte hittade och dels för att jag går lite segt nu. Väl på af fick man ju vänta en bra stund också för att sen få nada hjälp på af...

Men i vilket fall, nu har jag väl sommarlov, dock så har jag ju omtenta på fredag så måste ändå åka in.. Surt som tusan! Men jag får i alla fall träffa Rebbe lite innan hon åker hem till Gotland.

Ha en fin tisdag! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0