Lever ett fantastiskt liv

Nu är det bara en dag kvar innan Petters semester börjar, två veckors ledighet tillsammans med honom är ju rena rama paradiset!! Inte nog med det, vi flyttar om fyra dagar och jag vet inte om det är alla roliga saker som väntar mig eller blutsaften jag börjat dricka eller om det är det faktum att jag har allt i mitt liv under kontroll som har givit mig så mycket energi! Det är ju egentligen saksamma varifrån energin kommer, men den är här och jag ska se till att den har kommit för att stanna!

Kommande härligheter:
•Petter får semester imorgon
•Vi flyttar i helgen
•Köpa grejor till lägenheten
•Hämta barnvagnen
•Inreda lägenheten!!!!!
•Föda bebis
•Inleda livet som mamma och familj!

Sen tusen underbara småsaker såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0