En så fin dag

Hej lilla sommarledigheten och hej lilla studieuppehållet. Just nu ser det väl inte ut som att det blir ett uppehåll utan mer ett slut här men det återstår att se, det är ju ett senare problem. Något som däremot är säkert är att jag nu är väldigt arbetslös.. Ska på en liten arbetsintervju på måndag, får se om det kan leda till något jobb för sommaren. Det lät väldigt lovande i telefon i alla fall! Annars är det rätt klent, har ett par dagar utspridda. Och såklart dom otroligt roliga träffarna på af.. Ska bli kul att se om dom kommet att försöka ge mig några jobb eller om dom bara kommer skicka in mig på massa föreläsningar..

Har ju också skrivit en omtenta idag, och vilken skillnad!! Hälften så stor och jag vet inte hur mycket enklare. Denna gång handlade frågorna om det vi faktiskt pratat om under terminen! Jag har tagit farväl av alla fina fina underbara vänner jag fått under det här året. Hade myslunch med Rebbe, Linda, Matilda och Sanna före tentan. Nu ses vi inte förrän september... Lika lång väntan som till bebis!!

Och gällande bebis, hon är nu runt 35 cm nu och väger strax under kilot.. Vilken baddare va?? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0