Tisdag 27 augusti

Idag är det alltså tisdag, Petter gick till jobbet för 40 minuter sen. Jag skulle sova ut men vaknade halv åtta, kaffesugen och hungrig. Är rätt så trött som vanligt, men hoppas verkligen att denna dag inte ska bli så tung! Bebislykke har sjunkit så mycket att kissblåsan inte får någon plats alls nu, så jag kan i princip sitta på toa hela tiden. Jag blir panikkissnödig direkt när jag stället mig upp. Igår ville jag mest gråta hela eftermiddagen, då jag var så trött så jag svettades men så fort jag la mig ner kom panikkissnödigheten. Så hoppas verkligen att det inte blir fult så jobbigt idag. Speciellt med tanke på att jag ska på fotvård idag. Ska hälsa på mamma och pappa också, som har bröllopsdag idag, den 25e i räkningen och därmed firar dom silverbröllop. På torsdag åker dom till Prag för att fira, och jag ska bra hundvakt åt deras lilla vovve. Hoppas inte Lykke klämmer sig ut då ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0