Inne i vecka 37 och det var ju jäklar så segt det ska gå då

Måndag idag, har vart i bro i helgen och firat Magnus (Petters bror). Jag minns i och för sig typ ingenting, känns som att jag va råpackad i helgen, men det var trötthet. Var som en levande död. Jag undrar vad övriga familjen egentligen tyckte om mitt sällskap, troligen rätt så astråkig. Men idag är en bra dag, lyckades sova ändå till klockan nio!! Har segat mig genom dagen mest, badat, druckit te och provat nya håret som kom idag. Om 2 timmar slutar Petter och ikväll tror jag nog det kan komma att bli en riktigt myskväll!

Imorgon ska jag till Östhammar på fotvård, ska bli riktigt gött!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0