försöker sammanfatta mina dagar av utebliven uppdatering

Tjeeeena! bra uppdatering ändå va? Jag gör ju verkligen nada om dagarna i veckan, därav inget att blogga om, ingen  vill ju läsa om när jag sitter och rullar tummarna och lyssnar på radio... Men kan väl uppdatera lite om hur läget är här med magen och livet i stort. Jag går in i vecka 35 idag, så man får väl säga att det går framåt och att det närmar sig. Mindre än sex veckor till bf och om 8 veckor har vi garanterat vår lilla älskling hos oss! Så fantastisk känsla. Hon är en riktigt liten hålligångare! Men kan inte komma med några chockande nyheter, allt är som det ska och rullar på fint! Info från senaste bmbesök (33+2) Hade ett symfusmått på 31 cm, lågt blodtryck 100/60 men jag märker inte av det särskilt mycket så inget vi brydde oss om. Fosterljud 130. Dom övriga proverna såg fina ut, la inte på minnet hur sifforna var. Jag frågade om hallonbladste och min bm hade aldrig hört talats om det men när jag berättat om det så sa hon att det var ju ingenting som kunde skada. Nästa gång ska vi prata om förlossningen. 

I helgen har vi vart in på mysdag i stan, vi gick i affärer lunchade, fikade och gosade. Jag fick faktiskt med mig lite saker också. Bland annat köpte vi en radio, så efterlängtat. Har fått upp ögonen, eller kanske öronen, för att lyssna på radio igen. så skönt när man bara är hemma att ha den på och lyssna på allt skoj. Köpte också en helt fantastisk väska som jag spanat på under en lång lång lång dit. Passade på när det var 10% plus att jag fick en bonuscheck hem i brevlådan häromdagen. alla tummar upp för den dagen!! 

Idag är det lugna gatan, det åskar, haglar och är sol om vartannat så vi ska bara vara inne och hemma. Jag sov så dåligt inatt, eller ja jag kunde inte somna förän klockan 3 inatt så jag är dödstrött så orkar ändå inte göra något.  PUSS!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0