SÖKES: motivation

Motivationen för skolan ligger på minus femhundra. Ingenting fastnat och plugga till tentan jag ska skriva om mindre än två veckor har jag inte börjat med ännu heller. Jag har tappat all lust för att plugga men än värre jag ar tappat all lust för att bli förskollärare. Jag kan inte känna någon ambition för att vara förskollärare. Det är en ond cirkel.

Dagen har vart ett helvete, korvstoppning av information som jag inte ena tror lärarna förstår. Troligtvis har dom sagt väldigt mycket intressant och relevant, jag kan bara inte se det. Jag undrar hur jag ska få tillbaka motivationen, och hur jag ska hinna få tillbaka den så pass snabbt att jag hinner plugga in allt till tentan. Och för att klaga lite till så är det omöjligt att veta vad man ska plugga på till tentan!

Tack och hej



Kommentarer
Max Colliander

Trist att du känner så :(, kanske bra att diskutera med nån annan efter föreläsningarna t ex, jag och en person gjorde så förut. Håller med om att mycket är svårt och få in o så två tentor nu på kort tid :/. Kämpa på!

2013-04-09 @ 18:34:33
URL: http://maxcolliander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0