Så himla synd om mig

Idag är jag så liten, beter mig som en trött, hungrig, ledsen treåring. Jag är nämligen sjuk, och allt är såå jobbigt! Tur jag har bästa mannen som se hand om mig så bra. Vaknade runt halv nio också fixade Petter frukost, jag åt frukost i soffan gick jag och la mig igen, medan jag sov många timmar tränade, tvättade och städade Petterprins. Hur gjorde man när man var sjuk och ensam? Vi hann med lite sol på balkongen också och en liten promenad till ICA för att köpa glass. Nu segar vi oss i soffan innan det är dags för middag. Det närmar sig sommar med stormsteg, längtar så mycket till ballerina, barbent och sommarkänslor. Ska någon av de kommande helgerna köpa hem en flaska alkoholfritt rosevin!! Det är ju ett måste att inviga sommaren med ett glas rose!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0