Prosit!

Lite småroligt är att sen, jag gissar, cirka vecka 10 har det ingått minst en nys i min frukost. Varje dag när jag tar min första tugga på smörgåsen, så kommer nysen, idag kom en, vissa dagar kommer fem, vissa dagar kommet dom i olika omgångar. Men det har inte gått en dag utan en morgonnys!

Tack för informationen, tänker ni nu, men orsaken, eller orsakerna till att jag berättar det är att jag själv tycker det är ganska roligt (och otroligt irriterande att nysa ut halva mackan varje morgon) men också för att det kanske är fler av er som är eller har vart gravida som vart med om det. Det kanske till och med är vanligt?



Kommentarer
rebbe din bebbe

haha d är bara du annelie som är lite knäpp ^^

2013-04-01 @ 22:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0