Om du har fruktansvärt tråkigt och vill ha lite tråkigare..

Okej, om ni inte känner för att läsa hur otroligt tråkig och negativ min inställning till allt är just nu så sluta nu!

Ville du läsa om hur otroligt tråkig och negativ min inställning till allt är nu? Verkligen? Har du inget bättre för dig?

Jaja, visst! Skyll dig själv!

Negativt just nu, skolan som innefattar tenta om 11dagar (jag har inte ens börjat plugga), skrivuppgift som ska vara inlämnad... jadu någon gång, som jag inte vet vad den ska handla om, något dom valt kalla inspirationsprojekt..
Bostad.. som jag inte ens vill skriva om. Motivationen för att jobba som förskollärare är i botten. Jag har gått upp 5 kg, varav jag gissar, 1kg på magen. Resten gör att min kläder sitter för tight och jag ser ut som hej kom och hjälp mig. (Jag bytte kläder 8 gånger igårmorse)

Jag slutar med negativiteterna nu..

Positivt då, förutom att jag har den bästa fästmannen, en bebis i magen som vi ska ta hand om tillsammans, världens finaste familj och vänner.
Rebecka, ja hon ingår i vänner, men bör ändå lyftas som en av dom positiva sakerna. Och såklart att det är 10 dagar kvar till ultraljudet, vill inte vänta mer vill vara dit!

Kul att du tog dig dit att läsa mitt otroligt tråkiga blogginlägg, jag lovar att förbättra mig inom en snar framtid.



Kommentarer
Anonym

Knäppis! ^^ o PUSS!! Efter regn kommer solsken! Du gillar ju såna dära töntiga quotes :-P Som min kloka pöjk sa till mig en gång; ingen idé att va sur för något du inte kommer kunna ändra, den där tentan kommer komma vare sig du vill eller inte så ingen idé att ödsla negativ energi på det! :-) Så om du nu tänker "bajsa på dig väl" efter min lilla kommentar så går d också bra :-P Puss på dig iaf sockertopp <3

2013-04-09 @ 23:01:02
Rebbe!

Rebbe här btw!

2013-04-09 @ 23:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0