Helgigt

En riktigt energikrävande helg för en gravid kvinna må jag säga, igår gick jag upp 7 och gjorde mig i ordning för färden mot Söderhamn via Östh. Hälsade på farmor och farfar, som är f.d. Lärare, men farfar har också farit psykolog och rektor.. Vi hamnade i heta goa diskussioner om alla ord och begrepp som vi lär oss på lärarutbildningen. Vi åt också go mat och fikade massor. Sen på vägen hem tittade vi in hos syster Emelie och Scott. Så jag var hemma i alunda igen kring 21.30, gissa om jag var trött!!

Idag har vi städ/handlings/tvätt dag vilket inte behöver någon större förklaring.. Men vi handlade för två veckor och äger ingen bil, dock bor vi nära men dom där metrarna mellan Ica och hemma tog all min energi.

Nu laddar vi i soffan med kaffe inför Åtvidaberg-AIK!

Puss alla kära vänner



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0