Förlossningsmardrömmar - check

Hade hemska mardrömmar inatt och blodblandat fostervatten över hela badrummet, ringde sjukvårdsupplyssningen(inte 112 alltså haha?!) och dom sa att bebisen va på väg ut, inga konstigheter. jag svarade i panik att jag bara är i vecka 20, ojdå, fick jag till svar... Tur att jag vaknade snabbt och kunde få bort paniken. Men när kg vaknade imorse var jag ändå lite orolig så jag och Petter lyssnade på bebishjärtat. Och det slog så fint så nu känns det bra igen!

Idag är jag bättre, lite småont i halsen men det är inte som igår! Planerna för dagen för mig är att åka mot Östhammar och mor & far medan Petter åker mot andra hållet, Uppsala för att träffa Micke.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0