Det finns inte ord som kan beskriva

..hur fantastiskt du är, hur mycket du betyder för mig.

Du är den snyggaste mannen på den här jorden, du är den snällaste människan med det största hjärtat. Du offrar så mycket för mig och jag försöker varje dag ge tillbaka allt jag bara kan. Varje morgon vaknar jag med en underbar känsla i kroppen för att du är min. Varje dag känner jag en rädsla för att förlora dig. Därför har jag och kommer jag, anstränga mig varje dag för att göra dig precis så lycklig som du gör mig.

Jag älskar dig och avgudar dig, du är min hjälte och min allra bästa vän.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0