Bebisen blev en banan

Är inte alla på bra humör idag, eller det är nog egentligen inte humöret som är dåligt. Men tillståndet jag är i suget, jag känns svullen och tung, huvudvärken retas och jag har på mig fula kläder som gör att jag bara ser väldigt tjock ut!
Svårt att se att jag kommer få ut så mycket av pluggandet idag, men det är väl bara att gilla läget. Tentan kommer vara på lördag oavsett om jag pluggat eller ej.

Drömde mardrömmar inatt, att jag fött vårt lilla älskade barn. Men Petter gick och jobbade och jag åkte till skolan "bebisen sover ju ändå" när jag kom hem va det vara en halv banan som låg där. Förstår inte att något så otroligt och konstigt kan ge en såna hemska känslor i drömmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0