Älska mig

Alex Schulmans enmansshow älska mig var en succé! Den var både rolig och intressant. Men när när vi kom hem till bro efter showen imorgon runt 23tiden så var jag lagom trött. Hann med att byta några ord med familjen WG och däribland Emma (hade med sig fina presenter till bebben, se bilden) som är hemma en sväng från Norge. Men det blev inte mycket innan jag var tvungen att lägga mig, tröttare än någonsin. Därför blev det lite sovmorgon, vaknade runt nio och sen drog jag mig i soffan framför tvn och åt frukost med Petter ute i lillhuset där vi sover.

Nu sitter vi i solen och gottar oss, solen är så varm och go, det blåser ingenting, några barn leker på gården bredvid och det är en fågel som sitter och kvittrar.. DET ÄR DEFINITIVT VÅR! Vi har ännu inte bestämt om vi åker hem idag eller imorgon men det lutar mycket åt att vi åker hem idag. Att vara hemifrån, från sina egna rutiner och från bekvämligheten att vara hemma när jag är gravid är en helt annan femma än vanligtvis. Och orken ligger inte alls på samma nivå som vanligtvis.

https://cdn2.cdnme.se/3858093/7-3/pic_515fe7fbe087c319d1077d27.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0