virrigare torsdag får man leta efter

Hur tankspridd, trött, hungrig får man vara? Hade en sak att handla, köttfärs! På bussen känner jag hur galet hungrig jag är så tänker att keso, avokado och soltorkade tomater kan jag köpa, det kan jag använda till middagen också. Kommer hem packar ur matkassen, utan köttfärsen! Och nu är jag så trött så har som fastnat i soffan, trots att jag vid det här laget skulle både hunnit diska, förberett för maten och sorterat tvätten. blir galen på mig själv! blir till att kvickt springa ner till affären igen då.  
outfitbilden blev bättre än någonsin idag, det är något med bakrunden tror jag...  P<3                                      
 
 
 
 
och ja just, fått tillbaka handledsproblemen. så på med skenan igen... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0