världens tröttaste fredagskväll @ulriksgatan

härliga tider.
sista dagen på jobbet idag, rev av hela 2,5 timmar! ojoj men hann med en hel del ändå! barn har ju som lite fart i sig, så man får jobba på bra så man hinner med i svängarna! 
tog bussen  kvart i elva och hoppade av direkt vid sjukhuset i östhammar. hade tid för att kolla vad som står på med min trötthet, fick inte mycket klarhet i det hela men ska tillbaka på måndagmorgon och ta femhundra prover och tisdagmorgon ringer läkaren till mig och berättar hur det ser ut. Ser provsvaren bra ut kunde dom inte göra något sa han. Då är det väl bara att sova fler timmar då..
 
Hemma runt tolv, då försökte jag komma igång med disken men det var ju så tråkigt så det blev inte mycket av med det. Mamma kom med jordgubbar och wienerbröd, så vi fikade istället. Elin avöste mamma, så det blev en lång och härlig pratstund i soffan. Härligt att hon finns!
 
Efter två härliga dejter så fick jag kraft att ta tag i diskberget, så jag satte igång snabba cash, ljudbok, och diskade.  sen var det lång väntan till p kom hem, men till slut kom han hem, en timme tidigare än väntat. vi kände att idag är helt klart en pizzakväll. så vi köpte pizza, cocacola och chips. sen vi kom hem har vi suttit i soffan, handboll på tvn. p har sagt fem gånger att han ska gå och duscha, men han ligger kvar.
ganska orkeslösa. som man kan se..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0