söndagsaktiviteter

ojoj vilken dag!
 
sovit till tolv, check.
storstädat lägenheten, check.
rensat i klädkammaren, dvs, rivit ut allt och vikt/hängt om det jag skulle ha kvar, check.
möblerat om, check.
powewalkat, check.
veckohandlat, check.
 
Så nu sitter vi här, p med en öl och jag med ett glas vin och kollar på AIK-kalmar ff. har precis ätit tacos, mums! imorgon börjar vi om på ny vecka, sista veckan med jobb, sen står vi arbetslösa! Imorgon får jag också det slutgiltiga beskedet om plugg i höst. 
 
en vecka med få jobbtimmar väntar för mig, jobbar varje dag men få timmar. Petter däremot jobbar full tid. så det blir  nog mycket pyssel i veckan. ser jag fram emot! 
 
ha en bra söndagskväll
 
 
!
 
 
 


Kommentarer
Lina

Härligt!

2012-08-06 @ 13:04:28
URL: http://linaohlsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0