provsvar och halsont

Läkaren ringde om proverna imorse, allt såg bra ut. Han tog jättemånga prover, diabetes bland annat, det var jag lite rädd för att jag skulle ha. Men nada, ingenting var fel på proverna. Så nu då? Jo läkaren sa att nu fick vi avvakta, kan det vara så att oron över att inte komma in i skolan, inte ha något jobb gjorde mig så fruktansvärt trött? Kanske, men nu när jag vet att jag kommit in i skolan så ska detta sakta men säkert blir bättre, blir det inte det så ska jag återkomma. Jag frågade även om det kunde ha något att göra med svininfluensavaccinet jag tog. Det här kunde han inte svara på, men blev det inte bättre nu skulle vi undersöka den saken. 
 
Dagen startade med samtalet från läkaren, efter det kunde varken jag eller p somna om. Så vi gjorde frukost och fixade. P gick och handlade lite. Vi skulle ta oss ut på en promenad men min hals krånglar så förskräckligt så nu vet vi inte hur vi ska göra, p tycker jag ska vara hemma och vila. Jag kan tycka att en lugn promenad i fina vädret inte kan skada? 
 
Vi får se hur det blir, p har i alla fall precis gjort degen till dagens middag så nu ska vi bestämma vad det blir av oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0