lite update från båtis

Vilken kväll det blev igår, stressade efter jobbet med mat och dusch och allt det som ska hinnas med innan man går ut. som den lilla detaljen, fixa håret. I och med att jag har extensions, isatta i turkiet, typ hälften så mycket som jag skulle behöva, så tar det sin tid att bara få håret att se riktigt ut. Sen kan man börjar fixa frisyren, och när man då börjar med blött hår så får man räkna med att det tar tid. 
 
Men till slut kunde vi sätta oss ner, klara för avfärd, alldeles för tidigt såklart! Men jag och p körde lite drickaspel och ahde en fantastisk föreförfest tillsammans! fem i tio hoppade vi på den överfulla bussen mot öregrund, där satt redan natti och steffi. i öregrund möttes vi av tio poliser som bevakade när vi gick av bussen, värt?  vi gick till steffis lägenhet och förade. drack shots ur stora ölglas och hinkade vin. sen blev det hummel. där va det suparkul, dansade stenhårt med natti medan steffi, petter och walle stod utanför. tio i två ringde mamma och sa att hon var där, så vi fick skjuts hem och somnade riktigt gott hemma i sängen. vaknade dock i riktigt dååååligt skick båda två.
Vi låg och bakisdegade hela förmiddagen men halv ett tog va tag i oss själva. kvart över ett kom mamma och plockade upp oss. så åkte vi till öregrund, gick några varv i den sjuka värmen. åt lite sen lunch, klagade på det mesta. jag va på krigstigen idag.
 
självklart somnade jag stenhårt när jag kom hem, sov till halv sju. tanken var att vi skulle åka till öregrund ikväll igen, men oj oj va trötta vi var. så nu är vi hemma, kollar på svensk film och myser. 
 
ha det fint!
 


Kommentarer
Anonym

Jösses vilken gorgeous pojke du har!!

Svar: ja! han är sjukt snygg ;)
Annelie

2012-08-06 @ 19:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0