kvarterspumpen och vin

kaffe och riskakor, det är en sån dag idag. Jag och petter sitter i soffan och kollar på film efter film. Jag är tröttare än vanligt idag och planerar att göra ungefär ingenting. Jag ska pallra mig ut på en promenad sen, bara för att jag vet att jag kommer må lite bättre sen. 
 
Igårkväll då, det var mysigt. Jag mötte upp mamma strax innan åtta. Så gick vi till kvarterspumpen där louise skulle sjunga. Erik hade bokat bord längst fram, för att överraska lojs. Så vi slog oss ner, köpte varsitt glas vin. Efter en bra stund kom erik, david, kk och johanna. Så vi lyssnade på musiken som spelades, när lojs sjöng och drack vin. Vid tio gick jag hem, hann knappt lägga ner huvudet innan jag somnade. Imorse vaknade vi halv åtta. Jag med huvudvärk och illamående, av TVÅ glas vin?!?! sjukt. Nu sparar jag mig till lördag, då blir det öregrund för hela slanten. 
 
Ha det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0