if you want something...

kväll i bro, petter och magnus har byggt hela kvällen och jag har suttit vid datorn och letat kurslitteratur. tänk så trött i huvudet man kan blir av att läsa boktitlar... 
 
men nu har jag iaf satt på mig myskläder och halft krypit ner under täcket, vi sover i theos rum nu och hans säng är nära på omöjlig att komma upp i för en tjej som jag. Men hemskt mysig är den, petter står i duschen och när han är klar var väl tanken att vi skulle kolla på film. undrar bara hur länge jag lyckas hålla mig vaken... vi får väl se. Julia och adam var förbi tidigare ikväll också, vi bokade bion till imorgon. nya batman, halv nio. Vilket betyder att filmen är slut runt kvart över elva. undrar om jag kommer somna..?
 
och nä, det blev ingen träning alls idag. men imorgon snörar vi på dom rosa doserna så kör vi en runda.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0