hotell camilton svava

Här var det inte livat! Men har vart på en liten minisemester på hotell camilton svava.
 
Vi åkte in till uppsala igår efter en mysig frukost och en härligt pw. Vi provade på en ny rutt då, och den rundan gick förbi Östhammars utegym, där vi såklart fastnade! Hur bra som helst, det var "maskiner" ihopsatta av stockar. Det var de vanliga övningarna från ett gym, ah jag är mycket imponerad! Återbesök snarast! 
 
 
 
Vi åkte som sagt in till Uppsala på eftermiddagen. Där skulle vi träffa natti och steffi, men eftersom dom hade sovit till klockan tre och var nyvakna så gick vi först till naturkompaniet, där köpte jag en blå kånken, ville ha en röd men dom hade ingen. (eftersom jag är fattig och behövde en väska fick jag den av mamma, så TACK mamma, puss!) Sen mötte vi upp systrarna, kollade lite i affärer. Sen gick vi till Cupido och åt supergoda sallader! Vet inte om det berodde på att Malin jobbade eller om det var något annat, men vi fick ovanligt mycket mat. Uppskattas! 
 
Efter cuppan tog vi en liten sväng i lite affärer igen för att slå ihjäl lite dötid. Inne på monki hittade min underbara pojke ett par byxor som han absolut tyckte jag skulle prova, och ja dom var superfina. Det tyckte även han, och eftersom jag är fattig så fick jag dom av honom! 
Sen gick vi till bion, vi såg snabba cash. Den var riktigt bra, men jag höll på att börja grina femtioelva gånger för att den var så hemsk. Blev som illa till mods för att det gick så himla dåligt för alla hela tiden. 
 
Planen var ju att vi skulle åka hem efter bio, dagen efter (alltså idag) hade vi ju tvättid. Men det blev inget av med det, vi stannade en stund hos dom, kollade på ensam mamma söker. Klockan tio tog vi på oss ytterkläderna och skulle springa iväg till bussen, men i hallen bestämde vi oss för att vi skulle stanna. Så vi checkade in. Nattis och steffi gjorde iordning dipp, gurka, chips, godis, läsk och film (jag var duktig och åt inte ett enda chips eller godis!). Riktig myskväll, halv ett gick vi och la oss, senaste på länge! 
 
Imorse vaknade jag och petter halv tio, såklart. Tjejerna låg och snusade hårt inne i steffis rum. halv elva väckte jag dom genom att snubbla på en papperspåse.. smidiga tjejen. Dom klädde på sig i ett huj och sen sprang vi ner till waynes och åt frukost. MUMS! Sen så blev det självklart en sväng på stan, Steffi köpte sjukt snygg jacka, natti träningskläder och skor, petter en ny jacka och jag, nada.. idag höll jag mig ( eller ja, med den siffran på kontot fanns inga alternativ). 
Efter vår heldag på stan så blev det lite middag hos tjejerna inna jag och Petter tog bussen tillbaka hem till östhammar. 
 
Nu sitter jag och kollar på fruarna och petter halvsover i sängen, och det är bra det för imorgon fick han jobb på stugan! sjukt bra! 
 
Godnatt gott folk!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0