fredag på båtveckan

en relativt kort dag blev lång. eller kändes lång. har jobbat idag, 8-15, kortisdag men det känns ändå som att jag jobbar 6-18. vet ju vad det beror på, men det hjälper ju inte så mycket. 
 
har precis skurit potatis och slängt in den i ugnen, ska strax börja steka lövbiffen. o när som helst kommer petter hem. så ska vi i lugn och ro äta middag, så att vi båda chillar ner oss lite. sen får vi se var kvällen bär oss. öregrund är nog ganska givet, men vad som händer där låter jag vara obestämt. 
något jag vet är att jag iaf ska dricka lite vin, men bara lite (hjälp mig hålla mitt löfte) för jag pallar inte bli bakis. 
 
dagens jobblook + plus en smygis på P.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0