det är visst skillnad på att gå, och gå.

Åh, vaknade imorse, hur trött som helst! Sen kunde jag inte vakna till, åt frukost och fixade mig men det gick inte. På bussen toksomnade jag, tur att p va med! Gick i princip i sömnen från bussen till jobbet. Försökte med kaffe och allt, men nej. 
Kom hem från jobbet, gjorde mat i turbofart. Kom hem halv sex, fem över sex hade jag ätit klart. Snörade på mig träningsskorna och tog en riktig powerwalk.
 
 
 
 
5 kilometer blev det, på 41.38 min. Helt ok, nu gäller det bara att förbättra lite för varje dag, så kommer jag snart kunna jogga, förhoppningsvis, trots att jag hatar att jogga. 
 
Nu blir det snart kvällssmörgås och te med p. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0