bärplock, hemmagjorde burgare och sen pw

klockan är strax efter elva och jag är vaken. otroligt! 
 
Idag har vart en riktigt bra dag, sov ut imorse (kunde somna om på morgonen). Vaknade halv elva, åt lite frukost, hembakade frallor och sen scones, mums! Sen bytte jag och petter om till blåbärplockarkläder, och gick ut i skogen. Var ute ca 30 minuter och fick ihop riktigt bra med bär! När vi kom hem rensade vi dom, tog sin lilla tid. Precis när vi var klara och petter hade sköljt byttan han hade rensat så tappar han ut alla blåbär... Bara att plocka upp! Efter det kom tröttheten, jag la mig i sängen nästan ända fram till middagen var klar. Hemmagjorda hamburgare bjöds det på, hur gott som helst! Petra, mattias och tvillingarna var här och åt, och Julia och Adam så fullt ös! 
Efter maten tog jag och petter en promenad på ca en timme, jätteskönt väder och då var klockan ändå nio. 

Nu är det verkligen dags för oss att sova, alla har åkt hem till sitt och det är sovdags för de flesta! 
 
Bilder från bärplockningen
 


Kommentarer
Anonym

aa va mysigt! hoppas det finns blabar nar vi kommer hem! puss

Svar: annars får du komma till vår frys ;) PUSS miss u
Annelie

2012-08-19 @ 04:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

I med och motgång

En historia om att bli mamma och att vara mamma

RSS 2.0